Snelmenu

Garantie en klachten

Bij Allsportz | Sport van A tot Z staan we achter de kwaliteit van onze producten. Mocht je een fabrieksdefect ontdekken, dan kun je aanspraak maken op garantie. De garantieperiode verschilt per product Voor vragen over garantie of om een garantieaanvraag in te dienen, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop.

Hoe een garantieaanvraag indienen

  1. Neem contact op met onze klantenservice en omschrijf het defect in je product. Zorg ervoor dat je je bestelnummer en eventuele foto’s van het defect meestuurt.
  2. Ons team beoordeelt je aanvraag en bepaalt of je recht hebt op garantie op basis van de opgegeven informatie.
  3. Indien je aanvraag wordt goedgekeurd, kun je kiezen voor een vervangend product of een terugbetaling. We zorgen ervoor dat je snel en efficiënt geholpen wordt.

Niet tevreden over afhandeling

Als je niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing of de uitleg waarom er geen garantie meer van toepassing is, laat het ons dan gerust weten. Ons team streeft ernaar om samen met jou tot een oplossing te komen. Heb je het gevoel dat we er samen niet uitkomen? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit kan per post naar: postbus 90600, 2509 LP Den Haag of bezoek de website: www.sgc.nl voor meer informatie. Daarnaast is het ook mogelijk om je klacht in te dienen via het Europees ODR-platform.